VildaMatilda Skog
Psykbryt
Anledningen till att jag har fast infart i kroppen är att jag är så otroligt svårstucken. De senaste månaden har de fått ta blodprover och sätta en nålar i fötterna och smalbenen. Det gör så jävla ont!! Tatuera sig var ingenting mot att sätta nål i fötterna. Och armar och händer är så sönderspruckna att det krävs ultraljud på två ställen det kan gå. Mina vener är ovanligt tunnna. har blivit så hårda med av alla och nålstick att de måste ta i så mycket och det gör extra ont. Idag skulle de ta blodprov igen och började på smalbenet och jag fick värsta psykbrytet och börja gråta och runda benet och sa att nu får ingen mer röra mina fötter eller smalben med nålar. Känns som jag gråtit halva dagen över det. Men grejen är att du måste ta prover och så länge jag har bakterier i blodet kan de inte operera in en fast infart.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress