Fortfarande inlagd. De tror jag har blodproppar i lungorna och det finns ingen annan behandling än den. Jag får med blodförtunnandesprutor. Känns ganska trist. Men blir glad varenda gång jag tittar på tatueringen. Särskilt orden kraft och styrka behövs nu
![]()




Kommentera