Idag känner jag mig pigg och glad och att jag kan åka hem. Lungorna är stela på grund av blodproppen och benet där jag hade den gör ont också. Sen har jag haft lite temp de två senaste kvällarna och det sa läkaren att det är ganska vanligt när blodproppar börjar lösas upp. Men infektionsvärdena har gått ner till nästan normala nivåer. Jag tackade läkaren för gott samarbete. Han har verkligen varit jättebra. Alla läkare på infektionskliniken är fantastiska utom en och det är nog ömsesidigt. Ska stå på högdos blodförtunnande sprutor i ett halvår och sen går ner till profylaxdos. Sen är det remiss skriven till AK-mottagningen som ska vara något som utreder folk med proppar och sånt. Sen var det lite små justeringar med vätskedrivande, men annars lugnt och fint. Är så taggad på att komma hem! Jag har en del projekt med lera igång och den borde ha torkat nu. Ska bli kul att se hur det ser ut och hur det blir när jag färgar den. I värsta fall ramlar den samman. (Det är en skål med ringar som kanter)
Jag håller på och planerar en ny tatuering också. Det är ju Tina på Fineline tatoo som ska göra nästa med. Hon är sååå bra! Den gången också för att täcka ärr.


